Ledige stillinger

Vil du bli vår neste kollega?

BUHR leverer skreddersydde HR-tjenester til kvalitetsbevisste kunder. Vi er bransjeuavhengig og tilbyr våre tjenester i hele Norge. Konseptet er basert på en outsourcing av hele eller deler av HR-funksjonen fra kunder til oss.

Vi har hovedkontor i Stavanger, og 1. mai 2022 etablerte vi et avdelingskontor i Oslo.

Har du bredde-erfaring innen HR? Trigges du av å løse HR-utfordringer for en solid kundeportefølje, sammen med et team av engasjerte kollegaer? Er du nysgjerrig, proaktiv og opptatt av kvalitet? Da er dette plassen for deg!

Som ansatt i BUHR vil du bli en del av et faglig sterkt team med høyt tempo. Du vil få en variert arbeidshverdag, med et bredt spekter av spennende arbeidsoppgaver.

Våre verdier er NÆR – ÆRLIG – PROFESJONELL, og det er viktig du kjenner deg igjen i disse.

Vi har store ambisjoner om videre vekst, og ser stadig etter nye kolleger. Send oss en åpen søknad med informasjon om hvilke områder innenfor HR-feltet du har erfaring fra, og hvorfor du ønsker å bli en del av BUHR.

Se våre stillingskategorier og basiskrav her.

I BUHR har vi følgende stillingskategorier og basiskrav:

HR Manager

  • Bachelor/Master i et HR-relatert fag
  • Minimum 5-10 års operativ erfaring
  • Minimum 2 års ledererfaring inkludert personalansvar for 5+ ansatte

Erfaring fra en eller flere prosesser som:

  • Nedbemanning
  • Virksomhetsoverdragelse, fisjon, fusjon
  • Oppbygging/etablering av HR styringssystem og struktur
  • Ansvarlig for lønnsoppgjør
  • Erfaring med fagforeninger, tariff og avtaler

Senior HR Business Partner – HR Business Partner

  • Bachelor/Master innen HR eller annen relevant utdannelse
  • Minimum 5+ års erfaring innen HR-relatert arbeid.

Erfaring fra en eller flere prosesser som:

  • Etablering og vedlikehold av HR-rutiner og arbeidsprosesser
  • Kompetanse- og organisasjonsutviklingsprosesser
  • Rekrutterings- og ansettelsesprosesser
  • Kurs og kompetanse
  • Solide kunnskaper i Office 365
  • Erfaring fra en eller flere HR-systemer er en fordel

HR Advisor – HR Administrator

  • Avgangsstudent, eller nylig fullført høyere utdannelsen innen HR
  • 0-5 års erfaring innen HR-relatert arbeid
  • Generell god IT- forståelse
  • Kunnskaper i Office 365 og SharePoint er en fordel.

Er du nysgjerrig på konseptet, eller vil høre mer om hvordan vi jobber?
Ta kontakt med:

Hilde Haugen

Avdelingsleder (Stavanger)
– HR & Administrasjon

+47 918 83 794

Camilla Løvik Andersen

HR Business Partner

+47 405 34 390